Már 022010
 

“Köszönöm hogy asszonnyá és anyává tettél”… halljuk, amint a csinos Joanna, a jóképű  Dean Proffitt fülébe súgja a hálás szavakat és azt hihetnénk, hogy egy szerelmes filmbe csöppentünk.

Pedig nem. Ez egy igazi vígjáték, ahol Joanna nem önszántából vált anyává és Annie-ve, a férfi “feleségévé”. Dean Proffit, a négygyermekes, rendszeretettel, simulékonysággal és jólneveltséggel meg nem vádolható, özvegyen maradt asztalos a ki nem fizetett számla miatt áll bosszút a gazdag és elkényeztetett szépasszonyon kihasználva emlékezet-kiesését és teszi négy gyermeke mostohaanyjává.

A film ezeréves és filmforgalmzási szempontból bukásnak minősült, de még ma is nagyon működik, ami Goldie Hawnnak és Kurt Russelnek köszönhető. A vibrálás, ami az akkor 42 éves, három gyermekes, de már akkor 15 éve Oszkár-díjas szinésznő és a gyerkesztárból vonzó férfivá érő, a való életben nemcsak gyermekük apjaként, de Goldie gyermekeinek mostohaapjaként is jól működő Kurt Russel között van, legalább olyan erős, mint a két szereplő komikus vénája.

A film jó felkészítő leendő mostohaanyáknak, mire számítsanak, amikor belecsöppenek egy gyermekes férfi életébe, hiszen minden mostohaanya, aki az anyasággal a párja gyerekein keresztül kezd megismerkedni, ugyanígy érezheti magát, amikor a robbantott lakás, robbantott csirke keveredik négy gyermek és egy vásott apa energiájával. Természetesen gyakorló mostohaanyák is jót mulathatnak a nem is olyan képtelen helyzeteken. Mostohaanyánk megküzd minden apró sikerért és hibáért. Természetesen, ahogy a való életben,  ha nem is előbb, de utóbb már élvezi a férfival és a gyerekekkel járó felhajtást.

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.